Reklamacje

Adres na który należy wysyłać reklamace:  Machonet, ul. Kołątajew 38,  63-410 Ostrów Wielkopolski

Formularz reklamacyjny, które należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z reklamowanym produktem. Znajduje się do pobrania poniżej. 

 

 Pobierz formularz

 

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami kontakt@i-watches.pl.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na emaila kontakt@i-watches.pl.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności. 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt paczką rejestrowaną, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4.  Faktura zakupu / dowód zakupu nie jest wymagany przy składaniu reklamacji. 

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych  oraz odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Reklamacji / Gwarancji nie obejmują uszkodzenia wywołane przez błędne użytkowanie:

  • zalanie cieczą, zawilgocenie, wyładowania atmosferyczne, pożar, nieprawidłowe napięcie w sieci, niewłaściwa wentylacja, działanie czynników chemicznych, a także innych będących poza kontrolą Gwaranta;
  • użytkowanie urządzenia w wysokiej temperaturze: gorące kąpiele, sauna, para wodna ( może spowodować rozklejenie urządzenia co spowoduje, że urządzenie straci właściwości wodoodporne)
  • pływanie z urządzeniem na dużej głębokości (wysokie ciśnienie). Użytkuj urządzenie zgodnie z klasą wodoodporności.
  • upadek, uderzenie. (uszkodzenie wyświetlacza, utrata wodoodporności)
  • zmiana odcienia bransolety oraz koperty ze względu na stosowane środki czyszczące, kosmetyki (nadgarstek podczas noszenia powinien być czysty) pozostawienie urządzenia na dużym nasłonecznieniu.
  • podłączenie urządzenia do ładowarki o natężeniu większym, jak zaleca producent w instrukcji obsługi, uszkadza zegarek. 
 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@i-watches.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.