FAQ
- Strona Główna
- FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Każdy klient ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Jeśli towar zostanie zakupiony w dniu roboczym do 13:00 to zostanie dostarczony następnego dnia roboczego. Maksymalny czas oczekiwania to 2 dni robocze.
Wszystkie przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską InPost
Zamówiony towar nie powinien być noszony. Konsument może sprawdzić produkt, tak jak w sklepie stacjonarnym. Oczywiście używany produkt można zwrócić, ale zwrot zostanie pomniejszony adekwatnie do śladów użytkowania.
Długość gwarancji wynosi 24 miesiące na każdy zakupiony produkt.
Tak, jest to możliwe w klasie wodoodporności IP67, IP68 zegarki odporne są na przypadkowe zanurzenie w wodzie, deszcz, zachlapanie. Nie można kąpać się z urządzeniem, ponieważ gorąca woda może rozszczelnić obudowę chroniącą zegarek. Nie można także, zanurzać urządzenia w środkach chemicznych.
Można pływać ze smartwatchami posiadającymi klasę minimum 5ATM, ponieważ tak klasa nie posiada wodoodporności czasowej jak przy klasach IP67, IP68.
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia poprzez tel. +48 570725028