Reklamacje
Reklamacje
Adres na który należy wysyłać reklamace: Machonet, ul. Kołątajew 38, 63-410 Ostrów Wielkopolski
Formularz reklamacyjny, które należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z reklamowanym produktem. Znajduje się do pobrania poniżej.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na emaila kontakt@i-watches.pl.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Poinformuj nas e-mailowo o reklamacji na kontakt@i-watches.pl. Tytułując wiadomość e-mailową „Reklamacja numer zamówienia XXX”
- Prześlij do nas produkt paczką rejestrowaną (na etykiecie umieść nazwa nadawcy imię nazwisko i napisz długopisem lub przyklej wydrukowaną karteczkę na zewnętrznej stronie paczki „Reklamacja”), do paczki dołącz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Faktura zakupu / dowód zakupu nie jest wymagany przy składaniu reklamacji.
Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami kontakt@i-watches.pl.
Reklamacji / Gwarancji nie obejmują uszkodzenia wywołane przez błędne użytkowanie:
- zalanie cieczą, zawilgocenie, wyładowania atmosferyczne, pożar, nieprawidłowe napięcie w sieci, niewłaściwa wentylacja, działanie czynników chemicznych, a także innych będących poza kontrolą Gwaranta;
- użytkowanie produktu pod prysznicem
- użytkowanie urządzenia w wysokiej temperaturze wody: gorące kąpiele, sauna, para wodna której cząsteczki są dużo mniejsze i mają łatwość przenikania przez obudowę produktu.
- pływanie z urządzeniem na dużej głębokości (wysokie ciśnienie). Użytkuj urządzenie zgodnie z klasą wodoodporności / wodoszczelności.
- pływanie z produktem o klasie wodoodporności, która niepozwala na pływanie, a jedynie zanurzenie w wodzie do pewnej głębokości i czasu.
- upadek, uderzenie. (uszkodzenie wyświetlacza, utrata wodoodporności)
- zmiana odcienia bransolety oraz koperty ze względu na stosowane środki czyszczące, kosmetyki (nadgarstek podczas noszenia powinien być czysty) pozostawienie urządzenia na dużym nasłonecznieniu.
- podłączenie produktu do ładowarki, gniazda USB o natężeniu prądu większym, jak 1A, uszkadza zegarek.
- ingerencja w otwarcie koperty produktu przez osobę nieuprawnioną: użytkownika. Produkt może tylko i wyłącznie weryfikować firma Machonet. Ingerencja osoby zewnętrznej bez dokumentacji technicznej we wnętrze produktu, unieważnia możliwość reklamowania produktu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@i-watches.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.