Reklamacje

Adres na który należy wysyłać reklamace:  Machonet, ul. Kołątajew 38,  63-410 Ostrów Wielkopolski

Formularz reklamacyjny, które należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z reklamowanym produktem. Znajduje się do pobrania poniżej. 

 

 Pobierz formularz

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na emaila kontakt@i-watches.pl.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Poinformuj nas e-mailowo o reklamacji na kontakt@i-watches.pl. Tytułując wiadomość e-mailową „Reklamacja numer zamówienia XXX”
  2. Prześlij do nas produkt paczką rejestrowaną (na etykiecie umieść nazwa nadawcy imię nazwisko i napisz długopisem lub przyklej wydrukowaną karteczkę na zewnętrznej stronie paczki „Reklamacja”), do paczki dołącz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5.  Faktura zakupu / dowód zakupu nie jest wymagany przy składaniu reklamacji.

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami kontakt@i-watches.pl.

Reklamacji / Gwarancji nie obejmują uszkodzenia wywołane przez błędne użytkowanie:

  • zalanie cieczą, zawilgocenie, wyładowania atmosferyczne, pożar, nieprawidłowe napięcie w sieci, niewłaściwa wentylacja, działanie czynników chemicznych, a także innych będących poza kontrolą Gwaranta;
  • użytkowanie produktu pod prysznicem
  • użytkowanie urządzenia w wysokiej temperaturze wody: gorące kąpiele, sauna, para wodna której cząsteczki są dużo mniejsze i mają łatwość przenikania przez obudowę produktu.
  • pływanie z urządzeniem na dużej głębokości (wysokie ciśnienie). Użytkuj urządzenie zgodnie z klasą wodoodporności / wodoszczelności.
  • pływanie z produktem o klasie wodoodporności, która niepozwala na pływanie, a jedynie zanurzenie w wodzie do pewnej głębokości i czasu.
  • upadek, uderzenie. (uszkodzenie wyświetlacza, utrata wodoodporności)
  • zmiana odcienia bransolety oraz koperty ze względu na stosowane środki czyszczące, kosmetyki (nadgarstek podczas noszenia powinien być czysty) pozostawienie urządzenia na dużym nasłonecznieniu.
  • podłączenie produktu do ładowarki, gniazda USB o natężeniu prądu większym, jak 1A, uszkadza zegarek.
  • ingerencja w otwarcie koperty produktu przez osobę nieuprawnioną: użytkownika. Produkt może tylko i wyłącznie weryfikować firma Machonet. Ingerencja osoby zewnętrznej bez dokumentacji technicznej  we wnętrze produktu, unieważnia możliwość reklamowania produktu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@i-watches.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.